Mi smo najveći domaći trgovinski lanac
DIS je porodična firma, sa dugom tradicijom u trgovini. Pre više od 30 godina, osnovali smo DIS i imali smo samo sebe. Na nesigurnom tržištu burnih 90-ih i prve decenije XXI veka, naš posao smo gradili polako, na zdravim osnovama.
Formula našeg uspeha jeste činjenica da smo se uvek, bez obzira na okolnosti, držali date reči, a to nije toliko često danas u Srbiji. Uskoro su počeli po tome da nas prepoznaju i zbog toga da nas cene. To je jedan od razloga zašto DIS uživa veliko poverenje među svojim dobavljačima, kupcima i poslovnim partnerima. Za nas važi parola – dogovor kuću gradi.
Imamo jasan cilj: Svaki naš poslovni potez, svaki pregovor sa dobavljačima, sa predstavnicima medija, sve ima za cilj da našim kupcima pružimo što više i da za njih predstavljamo sinonim dobre kupovine. Otuda i naši slogani: “Dobra kupovina” i “Svaki dan zajedno”. To je DIS.
Do sada, otvorili smo i 19 novih Super DIS marketa. Novi format prodajnih objekata SUPER DIS je doneo vizuelne promene enterijera i eksterijera marketa, ali i veliki napredak u oblasti usluge koja postaje još kvalitetnija. Razvoj novog SUPER DIS koncepta, koji podrazumeva kompletno unapređenje ambijenta, ponude i usluge, u skladu je sa nastojanjem kompanije da svim svojim kupcima obezbedi najbolje uslove za zaista super kupovinu svakog dana.
Formula našeg uspeha jeste činjenica da smo se uvek, bez obzira na okolnosti, držali date reči, a to nije toliko često danas u Srbiji. Uskoro su počeli po tome da nas prepoznaju i zbog toga da nas cene. To je jedan od razloga zašto DIS uživa veliko poverenje među svojim dobavljačima, kupcima i poslovnim partnerima. Za nas važi parola – dogovor kuću gradi.
Imamo jasan cilj: Svaki naš poslovni potez, svaki pregovor sa dobavljačima, sa predstavnicima medija, sve ima za cilj da našim kupcima pružimo što više i da za njih predstavljamo sinonim dobre kupovine. Otuda i naši slogani: “Dobra kupovina” i “Svaki dan zajedno”. To je DIS.
Do sada, otvorili smo i 19 novih Super DIS marketa. Novi format prodajnih objekata SUPER DIS je doneo vizuelne promene enterijera i eksterijera marketa, ali i veliki napredak u oblasti usluge koja postaje još kvalitetnija. Razvoj novog SUPER DIS koncepta, koji podrazumeva kompletno unapređenje ambijenta, ponude i usluge, u skladu je sa nastojanjem kompanije da svim svojim kupcima obezbedi najbolje uslove za zaista super kupovinu svakog dana.
DISTRIBUTIVNI CENTAR
11.600
paletnih mesta
|
16.000
skladišnog prostora
|
55
transportnih vozila
|
Zašto smo uspešni?
DIS je najveći domaći trgovinski lanac koji danas u svojoj mreži broji 45 marketa i preko 170 franšiznih partnera sa razrađenom distribucijom.
Dakle, zašto smo uspešni?
Iza našeg uspeha stoji znanje i stručnost, vredan rad i princip ispunjavanja zadate reči. Uz ove postulate, sve ovo vreme najviše smo mislili o našim kupcima i njihovom zadovoljstvu. Želeli smo da svaki naš kupac ima mogućnost da kupi više nego na drugim mestima. Ovakav stav se pokazao ispravnim jer smo dodatno učvrstili poziciju na tržištu koje je u poslednjih nekoliko godina postalo izuzetno konkurentno i prepuno izazova.
Dakle, zašto smo uspešni?
Iza našeg uspeha stoji znanje i stručnost, vredan rad i princip ispunjavanja zadate reči. Uz ove postulate, sve ovo vreme najviše smo mislili o našim kupcima i njihovom zadovoljstvu. Želeli smo da svaki naš kupac ima mogućnost da kupi više nego na drugim mestima. Ovakav stav se pokazao ispravnim jer smo dodatno učvrstili poziciju na tržištu koje je u poslednjih nekoliko godina postalo izuzetno konkurentno i prepuno izazova.