Sadržaj se učitava

PTP DIS DOO
Bulevar oslobođenja 1b, 11319 Krnjevo
Besplatan poziv
Kontakt centar: 0800 101 101
Odaberite željeni jezik
Odaberite željeni jezik
Istorijat
Kako smo rasli
1991.
Sve je počelo u Krnjevu, 12. februara 1991. godine
Na početku smo se zvali Diskomerc i sve što smo imali bilo je porodično iskustvo u trgovini. Krenuli smo kao veleprodaja i taj oblik našeg poslovanja i dan danas čini kičmu naše kompanije. U vreme kada smo počinjali u zemlji su se po prvi put posle 50 godina stvorili uslovi za razvoj privatnog biznisa. Ti uslovi su naravno bili dosta teški, s obzirom na stanje u kome se početkom devedesetih godina prošlog veka nalazila država, ali mi smo imali jasan cilj ispred sebe. Počeli smo sa samo tri zapolena, a već 1994. ušli smo u fazu intenzivnog razvoja preduzeća. Izgradili smo novi magacinski prostor od 800 kvadratnih metara, a poslovni rast pratio je i sve veći broj zaposlenih radnika. U godinama koje su sledile sve bolji rezultati u poslu zahtevali su konstantan razvoj kompanije u pogledu prostora, broja zaposlenih i modernizacije poslovanja. Mi smo na to bili spremni i rešeni da istrajemo.
1991-1999.
Energija i ideja dvojice ljudi
Ideja osnivača firme o tome šta su posao i poslovna etika, njihov odnos prema ljudima, i stalna i jasna slika šta žele od svoje kompanije omogućila je da ona uspešno prevaziđe brojne probleme, poput hiperinflacije, recesije, neuređenog tržišta, tranzicije, kao i konkurencije u zemlji i inostranstvu. Diskomerc je iz godine u godinu rastao polako, ali sve sigurnijim korakom. Mudro rukovođenje kompanijom i hrabre i pravovremene poslovne odluke učinile su da Diskomerc izbegne sve zamke i teškoće u poslovanju i na pravi način iskoristi šansu za razvoj.
1999.
Preseljenje i proširenje
Nekih osam godina od osnivanja, 1999. godine, firma se preselila na novu poslovnu lokaciju, takođe u Krnjevu. Moderna upravna zgrada koja zadovoljava svetske standarde sagrađena je 1999. godine. Površina ovog objekta je 2.000 m2 , od čega 1.000 m2 pripada kancelarijskom prostoru, 500 m2 izložbeno-prodajnom delu i 500 m2 kuhinji sa tri restorana. Diskomerc se brzo razvio u veletrgovinu koja kroz mrežu od preko 3.000 kupaca pokriva čitavo tržište Srbije i istovremeno sarađuje sa oko 500 ključnih proizvođača, distributera i uvoznika.
2005-2006.
Vreme transformacije
Rezultat uspešnog poslovanja i konstantnog razvoja firme usledio je 2005. i 2006. godine. Diskomerc je 2005. promenio ime i postao kompanija DIS. A ubrzo, samo godinu dana posle promene imena, prelazimo na razvoj maloprodaje i to otvaranjem marketa u Smederevu. U tom gradu smo naučili najviše o ovom poslu i on se može smatrati poligonom i oglednim centrom našeg razvoja. Uspeh u Smederevu dao nam je novu snagu i veru u to da smo na dobrom putu. Ta 2006. godina može se smatrati za prelomnu u razvoju kompanije DIS, kao godina transformacije i brojnih organizacionih promena. Dobro poznavanje robe i tržišta, siguran, jeftin i brz transport i veoma dobra organizacija koja donosi visoku produktivnost, mudro su iskorišćeni za strateško planiranje investicija, bez kreditnog zaduživanja, što je dalo velike rezultate u višegodišnjem razvoju na polju konkurentnosti.
2012.
Godina uspeha
Tokom 2012. godine, kada je tržište Srbije beležilo negativne trendove i kada su brojne kompanije beležile padove u poslovanju, DIS je angažovao našeg najboljeg sportistu Novaka Đokovića da bude zaštitno lice kompanije. Otvorili smo market u Novom Sadu i uspostavili moderan Trening centar za razvoj veština zaposlenih. Postigli smo rast po svim kriterijumima poslovanja i po prvi put od osnivanja svojim zaposlenima isplatili 13. platu.
2014-2019.
Godine ekspanzije
U periodu od 2014. do 2019. godine radili smo na širenju maloprodajne mreže pod novim sloganom „Dobra kupovina“. Petogodišnjicu prisutnosti na maloprodajnom tržištu Srbije obeležio je niz unapređenja kada su u pitanju poslovni procesi, organizacija i optimizacija, dok je edukacija novih kadrova i pojačana kontrola donela poboljšanje rezultata celokupnog poslovanja. Tokom ovog perioda smo aktivno radili i na uspostavljanju čvršće saradnje sa našim franšizantima, kreirali moderan portal za naše dobavljače i završili rad na DIS aplikaciji za android telefone.
Sa željom da skrenemo pažnju našim kupcima, ali i široj populaciji potrošača na značaj kupovine domaćih proizvoda u domaćoj trgovini, plasirali smo jednu od najzapaženijih nacionalnih kampanja "Kupuj domaće u domaćoj trgovini" sa Novakom Đokovićem u glavnoj ulozi. Akciji su se priključili najveći srpski brendovi, dok je plasirana i posebna robna marka "Ukusi Srbije". Nedugo zatim, usledila je kampanja „Crni Gruja“ koja je pobrala simpatije šireg auditorijuma zadržavajući nacionalni imidž naše kompanije. Završena je i velika rekonstrukcija distributivnog centra, da bi se nedugo zatim pristupilo realizaciji potpuno novog maloprodajnog koncepta Super DIS koji se pokazao kao pun pogodak.
 
2019.
Godina inovacija
Kao odgovor na jaču konkurenciju, ove godine kompanija DIS je uvela novog igrača na tržište, novi format marketa - SUPER DIS. Svojim asortimanom, uslugom i vizuelnom komunikacijom SUPER DIS format prati moderne trendove u maloprodaji i prilagođava se mlađim potrošačima, dok istovremeno čuva tradiciju koju naša kompanija ima već 28 godina. Novi format prati i novi korporativni slogan ’Svaki dan zajedno’ koji komunicira spremnost kompanije da se prilagodi novim zahtevima tržišta, ali da istovremeno održi već postojeći komšijski odnos sa potrošačima.