Danas vam u okviru kampanje I JA SAM U DIS-u predstavljamo kolegu Stefana Čvorovića, direktora marketinga kompanije DIS.
1. 2021. godina je na izmaku, brojni uspešni projekti su realizovani, kako biste sumirali godinu za nama iz vaše perspektive?
Bila je ovo uzbudljiva godina. Od marta sam deo DIS-ovog tima i izuzetno sam zadovoljan iskoracima koje smo napravili u različitim segmentima poslovanja. U još uvek tekućoj godini smo realizovali 3 velike kampanje, nekoliko sjajnih projekata u okviru programa lojalnosti „Naša kartica“ i CSR projekat „Znanje zna budućnost“ na koji sam posebno ponosan.
Raduje me što i pored dobre godine i velikih projekata koji su iza nas i dalje postoji prostor da budemo bolji.
2. Koje su tri stvari zbog kojih volite vaš posao?
Primarno bih izdvojio svakodnevno pomeranje granica svog razmišljanja i znanja, uslovljene dinamikom posla i raznovrsnim projektima koje vodim. Neophodno je da konstantno budem u toku sa svim aktuelnim trendovima u različitim oblastima. Neretko se nađem na terenu na kome nikada nisam nastupao, posebno kada su u pitanju razvojni projekti u okviru programa lojalnosti, i raduje me kada timski uspemo da otvorimo neka nova vrata. Ovakvi projekti predstavljaju izlazak iz zone komfora za sve učesnike, ali je ukus pobede nakon napravljenog iskoraka posebno sladak.
Multidisciplinarnost taskova i sudar suprotstavljenih svetova kreativnosti i analitike u istom zadatku predstavljaju pravi izazov. Uživam u kompleksnim i nestandardnim zadacima.
I na kraju - Ideje, ideje, ideje… Nesputana kreativnost i stalno traganje za novim i drugačijim kroz svakodnevnu komunikaciju sa sjajnom ekipom iz @T&T Brand Factory čine svaki dan na poslu beskrajno zanimljivim.
Rekao sam više od 3? To je još jedna od stvari koje volim – uvek mogu da iskočim iz standarda i ponovo pomerim granice.
3. Šta su, po vašem mišljenju, popularni trendovi u svetu marketinga?
Postoje procene da je influence marketing u 2021. godini dostigao vrednost od 14 milijardi dolara globalno i da će nastaviti da raste. Mnoge kompanije su prepoznale ovaj kanal oglašavanja kao pogodan za direktnu komunikaciju sa različitim ciljnim grupama kupaca i adekvatan način za komuniciranje karakteristika proizvoda, komercijalne ponude, benefita ili brend imidž priču. Izvesno je da će se ovaj trend nastaviti i u narednih nekoliko godina.
Pored ovoga, očekujem da će kompanije intenzivirati napore u ostvarivanju direktne komunikacije sa svojim kupcima kroz implementaciju novih i kontinuirana unapređenja postojećih programa lojalnosti.
4. Da se ne bavite ovim poslom, da li postoji još neka branša u kojoj mislite da biste bili uspešni?
Poznajući svoj karakter, potpuno sam siguran da bih bio poslovno uspešan i da sam izabrao drugačiji put.
Ipak, ukoliko na ovom mestu govorimo o uspehu, važno je da jasno definišemo kriterijume za njegovo ostvarivanje. Šta znači biti uspešan? Da li se pod uspehom podrazumevaju najbolje ocene u školi ili na fakultetu, direktorska pozicija, stanovanje u penthausu ili olimpijska medalja?
„Zlato“ svakog uspeha ima lice i naličje, a ovo prvo često zaslepljuje svojim sjajem sklanjajući fokus sa toliko drugih skretanja koje smo mogli da napravimo na putu do „uspeha“. Sam pojam uspeha je uglavnom obojen stereotipima i društveno nametnut. Shodno tome, suština je u postavljanju i ostvarivanju ličnih ciljeva, a ne penjanje po lestvicama sistema vrednosti većine. Ukoliko se ta dva poklapaju – odlično, ukoliko ne – trk po papir i olovku! 😊
5. Koliko je izazovno uskladiti balans između poslovnog i privatnog života?
Veoma je izazovno, ali nije nemoguće, uz jasno postavljanje prioriteta i igranje različitih uloga u toku dana. Iako zbog prirode posla nisam uspeo da postavim jasne granice između ova dva sveta, ništa mi ne pričinjava veće zadovoljstvo od bacanja na tepih i uranjanja u magični svet jednoipogodišnjaka nakon uzbudljivog dana na poslu i nešto manje uzbudljive saobraćajne gužve. Jedan od mojih ličnih ciljeva u tekućoj, novoj i svakoj sledećoj godini je da budem najbolja moguća verzija sebe u ulozi supruga i tate.
6. Da li imate listu novogodišnjih odluka, i da li biste podelili neku sa nama?
Tradicionalno, svakog 31.12. sastavljam novogodišnju listu odluka i želja, uz čekiranje ostvarenog u prethodnoj godini. Zabavno je videti kako 12 meseci stane u svega nekoliko teza i koliko smo bili istrajni u ostvarenju svojih želja i primeni velikih odluka.
Ono što se svake godine nalazi na mojoj listi je bar jedna egzotična destinacija, a velika odluka je da ponovo počnem da se (redovno) bavim sportom. Ukoliko to ne uradim (što je potpuno izvesno), evo prilike za pritisak javnosti 😊
7. Šta očekujete od 2022. godine, kako na poslovnom, tako i na privatnom planu?
Verujem da nas u 2022. godini čeka uzbudljiva vožnja. Biće pravi izazov napraviti balans između vremena provedenog u preticajnoj i srednjoj traci. Prilagođavanje uslovima puta, vremena i saobraćaja (projekata i informacija) je ono što će, na kraju trke, izdvojiti pobednike.
S druge strane, sve što mogu poželeti privatno je kvalitetno vreme sa porodicom i prijateljima i otvorene granice za nekoliko novih destinacija upisanih u pasoš.
8. Za kraj, šta biste za Novu godinu poželeli kolegama, saradnicima, prijateljima, porodici kao i svim ljudima u Srbiji i šire?
Budite srećni. Uživajte u svim onim malim-velikim stvarima koje često svakodnevno propuštamo. Oblikujte život shodno svom mikrosistemu i sami određujte granice mogućeg jer, šta god da želite, moguće je 😊
Ulažite u zdravlje i odnose sa dragim ljudima zato što je na kraju dana to jedino vredno.
Neka nam 2022. godine donese manje briga, a više slavlja i zagrljaja!