U okviru kampanje I JA SAM U DIS-u predstavljamo vam kolegu Miloša Milića, direktora sektora prodaje u DIS-u.
1. Da li za vas predstavlja izazov da uskladite ravnotežu između poslovnog i privatnog života?
Ja sam izuzetno poslovno posvećena osoba, koja često poslovno odluta i privatni život zna da trpi zbog toga, ali uz podršku porodice nalazim put da uravnotežim poslovni i privatni život.
2. Da li važnost vaše pozicije utiče na privatni život i kako?
Duga putovanja su sastavni deo mog posla i mogu reći da se to odražava i na moj privatan život, ali razumevanjem i podrškom porodice i prijatelja uspevam sve to da nadoknadim.
3. Koje su, po vama, današnje potrebe prosečnog srpskog kupca?
Današnji kupac je pod velikim pritiskom pošasti zvanom Covid, smanjio je učestalost kupovina, ali kada odluči da kupuje očekuje da u prodavnici nađe sve što mu je potrebno i po pristupačnim cenama, a na nama je da mu sve to omogućimo.
4. Da li nam možete otkriti neki od planova za godinu pred nama?
Planovi su usmereni ka konstantnom unapređenju i usavršavanju prodajnog tima, koji mora odgovoriti na sve buduće izazove koji su pred nama. Kvalitetno posvećen, motivisan i obučen tim je garancija uspeha u turbulentnoj godini koja je pred nama.
5. Na koji način pobeđujete stresne situacije? Šta vas umiri kada je to potrebno?
Stres je sastavni deo mog života, korišćenje određenih tehnika disanja znaju trenutno jako da pomognu, a porodične šetnje u prirodi, putovanja i izlazak sa prijateljima su pravi lek za moju dušu.
6. Da li razmišljate o poslu nakon radnog vremena i da li vam se ideje i rešenja javljaju i nakon 17h?
Prodaja je moj život i teško ju je isključiti i posle radnog vremena. Ideje zapisujem, ali gledam da ih sprovedem u toku radnog dana.
7. Da se ne bavite ovim poslom, čime biste se bavili?
Mišljenja sam da bih se dobro snašao u konsaltingu i obuci mladih prodavaca.
Intervju sa Milošem Milićem direktorom sektora prodaje
Pogledaj još